klachtenregeling

KLACHTENFORMULIER (digitaal in te vullen)

Klachtenregeling psychische en pedagogische zorg P3NL
Als u ontevreden bent over de hulpverlener of praktijk kunt u dit met hem of haar bespreken.
Wilt u dit niet? Komt u er samen niet uit?
Dan kunt u ondersteuning of bemiddeling vragen van de onafhankelijk klachtenfunctionaris.

Dit klachtenformulier gebruikt u om uw klacht bij de klachtenfunctionaris in te dienen.
U bent niet verplicht om het formulier te gebruiken. Het is een hulpmiddel om sneller met u klacht aan de slag te kunnen gaan.
Als u het lastig vindt om het formulier in te vullen, stuurt u een mailtje naar P3NL@ Klachtencompany.nl met uw naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van Klacht&Company) neemt dan contact met u op.

Bij de verschillende grijze vakjes heeft u ruimte om uw antwoorden in te typen.
Als u de cursor (muis) op het grijze vakje zet, kunt u daarna zoveel tekst intypen als u wilt.
Met de tab-toets gaat u naar het volgende grijze vakje.
Door de linker muisknop te gebruiken, zet u een kruisje (X) in een aankruisvakje.

Heeft u het formulier ingevuld dan slaat u het op.
Het opgeslagen bestand mailt of u stuurt een geprinte versie per post naar de klachtenfunctionaris:
– mail: P3NL@klachtencompany.nl
– Klacht&Company Postbus 3106 2601 DC Delft

Uw (contact)gegevens

Naam: v/m:
Straat / Postbus:
Postcode en Plaats:
Telefoonnummer:
Mailadres:

U bent:
0 de cliënt/patiënt zelf
0 een vertegenwoordiger van de cliënt/patiënt, namelijk:

Noteer hieronder de gegevens van de cliënt/patiënt, wanneer u als vertegenwoordiger optreedt.
Naam: v/m:
Straat / Postbus:
Postcode en Plaats:
Telefoonnummer:
Mailadres:

Informatie over de aangeklaagde en de klacht

Noteer hieronder de gegevens van de persoon/praktijk over wie u klacht heeft.
Naam: v/m:
Straat / Postbus:
Postcode en Plaats:
Telefoonnummer:
Mailadres:
Beroepsvereniging:
Wilt u hierna een omschrijving van uw klacht(en) geven?
Waarover bent u ontevreden?
Waarom?
Hoe en wanneer heeft een en ander zich afgespeeld?
Wat is voor u belangrijk om tot een oplossing te komen?

Informatie over de klachtafhandeling

Heeft u de klacht(en) al besproken met de aangeklaagde of diens leidinggevende?
0 nee, omdat:
0 ja, met als uitkomst:

Contact

Na ontvangst van het ingevulde formulier (of uw mailverzoek om contact) neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op.
De klachtenfunctionaris stemt met u af over uw doelen en over verdere stappen.

Hieronder kunt u aangeven wat daarbij uw wensen zijn voor het verdere contact met de klachtenfunctionaris.
0 telefonisch contact; ik ben met name bereikbaar ik ben met name bereikbaar
(noteer wanneer u het beste te bereiken bent)
0 contact per mail
0 anders, namelijk: